Detta är tidsinställt

Vi testar då, jag gör ett tidinställt inlägg. Jag har tänkt att jag ska göra ett och publicera om ett år, om det är möjligt vill säga. Det ni läser nu skrev jag alltså igår, det kommer kännas mysko. Haha!

Jag tycker det är bra att jag kan göra såhär, för då kan ni läsa även om jag inte har internet hemma. Det är ju något bra, det som är mindre bra är att jag kan liksom inte uppdatera för dagen, jag kan inte berätta om något som hänt eller så. Men så får det vara!

Jag måste bara få säga att jag är så tacksam att ha er i mitt liv, ja vänner och så. Att ni har funnits nu när det inte riktigt fungerat för mig.

Jag är så tacksam att ha Carro som ställt upp så mycket nu när vi flyttat och så. Vi har inte riktigt klickat nu på ett par veckor känns det som...  Men jag känner att nu finns det energi och allt känns så himla bra. Jag är glad att du och Karin kom i fredags, det gjorde verkligen mycket att få ha lite kul och sjunga lite.

Tack hörrni:)

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0