Fronda - Skitsnack

Klirr i kassan kan man väl säga att det blev idag, både för mig och för konsum. Det var nämligen ganska mycket folk som jag fattade det. Det är bra, vi måste ändå stödja den butik vi faktiskt har. Tänk, vart skulle vi ta vägen om inte konsum fanns? Om mjölken tog slut osv? Aja, ilandsproblem antar jag.

Det gick sådär för mig. Eller, det gick bra. Ett litet snesteg gjorde jag, höll på att ge bort 150:- för mycket till en kund, men Anne kom på mig och problemet blev tillrättat. Tur att någon kollar upp mig när jag beter mig som ett jehu.

Men nu ska jag bada, imorgon ska jag kolla på studendklänning i Valbo. Sen ska vi handla Tvhylla och shit. Hjärta säger att det blir bättre så och jag antar att jag får vika mina åsikter och lyssna på honom för en gång skull. Haha. Nej då, men jag tror det blir fint, dock Liiiiiite tomt. det ordnar sig.

Wenja har fått börja gå på värsta snålmaten nu. Hon har gått upp otroligt mycket sen jag började ge henne Pedigree. Så nu går hon på ett foder hon inte tycker om, så hon kommer förmodligen inte äta mer än vad hon behöver, dessutom är det ett foder som verkar ganska fattigt på innehåll, jag håller er uppdaterade på Wenjas viktkamp senare ;)


Jag har städat skafferi och kyl, gissa om vi är experter på att öpnna nya förpackningar. Jag slängde; 3 hårtbröd förpackningar (halvtomma/halvfulla) och kanske 7 påsar med pasta blandade jag ihop till någon reservmix i någon burk som står längst in i skafferiet. Varje månad har vi kanske 2-3 olika kaviar öppnade och inte tala om mjukt bröd. OHOJ.

Vi hörs. . . . . . Jag maler bara ord... BLA BLA BLA
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad är det för mat hon får nu?

Kickan har probs med vikten hon med, speciellt efter kastreringen :S Lilla stumpan som tappat alla muskler efter sjukvila men fått massor av flubb.

2010-05-26 @ 15:54:36
URL: http://pizzmyran.zoomin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0