Fronda - hej

Nellie propeller har anlänt till vår lägenhet tillsammans med Wenja. Yes, undra hur detta ska gå till väga, wenja + Nellie= Troubble. Wenja gillar inte valpar och Nellie älskar andra hundar. Dom är verkligen raka motsatser.

Aja, på konsum går det bra, som vanligt. Idag är en dag med mycket beställningar. Jag har gjort smörgåstårtor och ska göra brickor också. Yes, mycket idag! Verkligen. Men jag klarar det, jag hinner. :) bra va? Heh.
Annars hade det inte gått så bra, då får jag jobba över serrö.

Senare eller imorgon får ni se bilder på smörgåstårtorna ;)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Fia

Vem är Nellie?

Men gud vad jag bombar dig haha men jag har missat din blogg ett tag så jag backläser liksom ;)

2010-05-26 @ 15:55:50
URL: http://pizzmyran.zoomin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0