Fronda - Kakor

Sara kom hit idag, med kakor och och ett glatt humör!
Alltid lika mysigt. Tänk att det snart är dags, tänk att jag snart till faster (IGEN!) Jag längtar, till lillen kommer ut. Hoppas det blir snart.

Annars har jag bara vart i skolan idag faktiskt, försöker få min närvaro att vara 100% och jag hoppas jag lyckas med det, plus att ha ett jobb på sidan av. Det skulle vara så skönt om jag kunde få min vardag att fungera på det sättet.

Jaja, nu ska jag snart laga mat, undra vad för något.
På tal om mat har jag satt lite pulvermos till Sara idag, som hon bara MÅSTE smaka ;) Hoppas hon gillar det. TADA.
Hejdå


Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0