Fronda - Hjärtat

Gud vilken dag. Jag har verkligen saknat mina vänner i skolan. Efter lunchen var jag med Linda & Linda på nian. Vi satt bara och pratade med varandra. Jag saknar er och på tisdag är det NI som kommer hit till mig.

Stannade på konsum innan jag gick hem. Med sorg i hjärtat såg jag att någon annan gjorde en av de saker jag tyckt varit roligast under min tid där, nämligen exotisk bricka. Det och smörgåstårtor är roligt att göra, speciellt. Jag längtar som en tok tillbaka och jag går snart bananas, jag skulle nog kunna jobba gratis fram tills att jag går in på sommarjobbet! Eller vadå nog? Jag SKULLE (Kan, ska, vill) kunna jobba gratis, för jag älskar att jobba på konsum.

Jag har vart på bruket här i Forsbacka och fotat idag. Dock blev ingen bild riktigt bra känner jag. Det är svårt att fånga det finaste av bruket på bild. Det går bara att uppleva om man går igenom en varm solig sommardag. Så ni får helt enkelt komma med och se hur det ser ut där.

Nu ska vi se New Moon på DVD. Men snart blir det Blueray säger Jörgen. Jag dror dock att det inte är så står skillnad. Vi får väl se. Så länge jag har min kamera får han ha sitt :)

tack alla för kameran, är otroligt glad över den. Jag verkligen älskar den.


Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0