Samling av bilder & dagar


Foto: Carro
Modell: Jag
Kamera: Canon Eos 400d


Foto: Jag
Motiv: Vårt hem:)
Kamera: Canon Eos 400d


Foto: Jag
Motiv: Rosa himmel igår:)
Kamera: Canon Eos 400d


Foto: Jörgen
Modell: Jag
Kamera: Canon Eos 400d

Vilken dag det har varit idag alltså. Vaknade, insåg att regnet skulle förstöra min dag och bestämde mig för att sura över detta. Dock drog Carro i mig och vi åkte till valbo. Kollade runt lite, åkte hem, grillade hos henne inomhus (Ja, under spisen på en elgrill) och dom fick sedan besök av gamla vänner som vi också fick äran att träffa. Dom drog vidarer ganska snart, så jag och Carro fattade beslut om att åka och fota. Resultat finns i mitt inlägg hör under.  Nu ska jag sova och drömma söta drömmar och sedan vakna för att gå och jobba! Jag har det bra jag.

Ps, Carro. Jag kommer sakna dig nu när du åker bort! Bara så du vet, <3

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0