Jag har aldrig gjort fel

Ojojoj, vilken dag. Mycket sker här på bloggen som ni kanske märker?
Jag somnade sent igår, skippade frukost och lunch och jobbade länge idag. Ingen bra kombination. Jag tänkte jag kunde överleva på fikat idag. Nu verkar det ha vänt sig mot mig. Jag är sur och grinig... Orkar ingenting. BLÄ.

Minuspoäng till mig från inlägget som heter "4 veckor".. Susanne stavas inte Sussane som jag har skrivit. Jag ber om ursäkt, men hävdar att resten som står är rätt.;) Inte för att hon påpekade det, men efter att ha fått en kommentar så läste jag igenom vad jag skrivit och ser till min fasa att jag gjort ett fel. Det är FAN inte möjligt. Jag gör aLLdrig fel...

Back to thä inlägg;
Jag ska förresten ändra ramen nu igen till vit. Grön blev lite för mycket, men det ordnar sig.
Sova nu, jobba imorgon och mysa sen.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0