Fronda - Meditera

Ni har kollat in låten nedanför ellerhur? Det är något med den som gör att jag verkligen älskar den. Hörde den först för några veckor sen, men kollade aldrig vad den hette, men imorse framför tvn så kom den på MTV, så jag tänkte att jag skulle dela med mig till er. På youtube finns även denna låt med andra personer som sjunger själv hemma. Håll musen i nederkant när låten är slut för att välja något i den sliten. Det är ganska spännande faktiskt. Vissa är verkligen duktiga!

NU:
Jag har just ätit makaroner med korv, visste inte om jag och Jörgen skulle hinna äta tillsammans idag eftersom jag ska på meditation senare idag, det krockar ganska väl med tiden Jörgen kommer hem. Jag är så lyrisk kring det där med meditationen, det är något jag verkligen vill just nu känner jag.


MEN NU:
Måste få lite vila känner jag. OPS, sms. Måste kila!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0