Fronda - Igår (hoppa över inlägget vid mat/lunch)

Jag hade verkligen en skitdag igår. Började egentligen på lunchen, jag och de andra drog till brynäsgrillen och käkade mat. Jag åt pommes med kebabsås, mycket kebabsås och tog lite kebab av de andra. Sen skulle jag köra Lindas bil till skolan, typ 3 min bort med bil, men jag hittade inte så Linda blev tvungen att förklara vägen. Skitsvårt att köra tyckte jag. Gasade för mycket innan jag släppte kopplingen, man vet ju vad som händer då... Åhh, ska köra den mer idag, så det blir bra.

Åkte runt med mamma, började må dåligt, ju längre tiden blev ju värre blev de. Så fort jag jag kom hem var det illa. Tänkte först att jag skulle bada bort illamående, men de gick inte lång tid innan jag lade mig i sängen för att sova bort illamåendet. Somnade, vaknade efter ett tag och sprang akut till toa och vips var allt uppe.

Hela dagen efter de har jag vart svag, yr ch illamående.
Vi bestämde oss iaf för att låna olles bil och handla lite. I affären var det bara för mig att sätta mig på en bänk och sitta där ett tag, kände mig verkligen inge pigg.

Väl hemma så ger olles bil ifrån sig jättemycket avgaser. . .
Då känns det som om det är mitt fel, men hans bil hade haft dåliga värden på provning vad gäller avgaser, så han sa att det inte var mitt fel.

Åhh, min dag var en skitdag.

IDAG:
Trött och sliten, ont i huvudet, men det är hittills allt.  Det måste ha vart maten där altså.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0