Fronda - Hemma

Hemma, precis så skönt som det låter.
Jag är trött, sliten, ännu mer sliten och slitnast. Spenderade dagen i skolan, fick reda på lite om hur vår termin med svenska kommer se ut, den är packad, men... Vi har ju bara 5 lektioner i veckan så, ganska mycket fritid, ganska mycket tid att lägga på svenskan. Ohh, allt är så skönt med nya schemat och så där.

Ska till mamma och pappa this weekend. Käka gott och säkert basta, jag älskar att basta. Det är mysmys, men allt för varmt egentligen. I en bastu har man tid för funderingar och långa samtal, vilket jag är i behov av just nu.
Yäs,

NU:
Jag har faktiskt ingen aning, antar att det blir kenzas, kissies, hotgossips och massa annat skit. Enda tills det är dags att göra mat.


MYYYS


Tagen av Sara:)

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0