Fronda - Städa

Åh hej!
Hörde att jag skulle städa idag innan jag skulle till skolan. Hur man orkar vet jag inte, men nu är det gjort iaf. Men det känns nästan helt omöjligt, jag fattar inte riktigt. Det är nämligen så att Wenja hårar som, ja, jag vet inte vad. Det var inte så illa för ett tag sen, men nu lossar allt hon äger och har.. Hehe, mer städning till oss bara.

Ska ta henne ut och sitta med henne tills vartenda jälva hårstrå är borta. Så måste det bli.
Men nu ska jag göra mig ordning sen sticka till skolan. JIPPI.

PS.
på torsdag fyller jag år ;)






(jag efter all flyttstädning. är fortfarande inte bra i händerna. Kolla va lite vatten ka göra..


Fika med Sara igår :) Mysigt


Flat va?


Ohh, var så glad när jag klarade teorin :)

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0