Fronda - Luras



Tänk att det är så kallt ute, men ändå lyser solen helt oskyldigt. Den luras, värmer och stänger in, men öppnar man dörren är här kallast i hela världen. Men, dock så vackert det är!

Igår kikade jag på bröllopsfotografen med hjärta och åt pizza. Filmen var verkligen bra, jag gillade den! Det finns nog ingen svensk film som jag inte gillar. Eller jo, Smala Sussie. Alexandra har sagt att jag måste ge den en till chans, så jag antar att jag ska göra det. Jag kanske ändrar mig, jag menar, det var ju ändå flera år sen jag såg den sist.

Men nu, nu ska jag åka till stan med Thomas & Carro, vi ska luncha på MAX och jag ska på möte, så jag får börja dela ut reklam till grannarna. Sköööönt!

Ha en härlig dag, det är du värd.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du, bara att ringa.. jag har smala sussie så då kan vi kolla ihop ;D lova att du kommer skratta hela tiden! den är bäst ;D

2010-02-26 @ 16:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0