Fronda - Fundering

Nu har jag diskat och betalat räkningar. Jag har hunnit varit sur och tvär på hjärta utan att han ens förtjänar det, jag antar att jag har tråkigt och vill inget hellre än att han ska komma hem och mysas med mig.
Jag spelar så hög musik att grannarna kommer döda mig vilken sekund som helst.
Men varför bry sig?
Jag vet inte.

Ikväll ska jag rensa mina tankar med Meditation. Jag kände att förra veckan orkade jag inte med och jag sa då ifrån mig. Men ikväll så ska det bli skönt, jag hoppas på att jag inte somnar bara.  Jag har haft mycket tankar i mitt huvud just nu. Mycket frågor, som söker svar.

Jag slutar så tror jag.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0