Fronda - Födelsedag

Idag fyller jag år.. 19år..
Tänk, vad det slår mig så här dagarna runt min födelsedag att jag levt 19år, 19 ÅR.

I morse fick jag frukost på sängen, Ja må hon leva, MASSA gos och presenter. Jag vaknade lyckligast idag, så otroligt glad över det jag har. Jag är redan vaken för att jag måste städa idag, får ju förhoppningsvis någon som kommer och hälsar på och tar en fika nu när jag har bakat en massa kakor.

Igår var jag också och skaffade mig själv presenter, hehe, en tunika (eller något) på rean plus en nya underkläder, vardagslyx antar jag! 
 Paket från Norge stod utanför dörren också, nya jeans, en tunika, världens finaste halsband låg däri, så idag ska jag ringa och tacka för det. Jag är helt lycklig.

Av hjärtapärta fick jag (NI ANAR INTE!!!) mjukisbyxor.. (jag visste det "INTE" Hehe;) Och en bodum kaffepress för en person. Det finns inte ens chans att jag kommer våga göra något kaffe i den!!
Mitt hjärta är det bästa hjärtat.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Moa

GRATTIS I EFTERSKOTT! :D jag glömmer alltid bort om det är den 11 eller den 12 du fyller (A) Jag har råkat tagit bort hela min telefonbok på mobilen så skicka ditt nummer till mig! :) 0767770046 KRAM!

2010-02-12 @ 14:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0