Fronda - Alexandra

Alexandra har alltid förmågan att göra mig lycklig. Samtidigt har hon förmågan att inte förstå att hon själv kan och är hur DUKTIG som helst.

Kommentar från Alexandra tilll inlägget "Fronda- Körkort"
Hanna, JAG vet att DU KAN KÖRA BIL! Du är hur duktig som hellst, och där inne finns ett självförtroende, vem var de som tog bilen in till sandviken direkt efter du hade fått körkort då? OCH vem var de som körde som en pärla? jo de var du! Du är hur duktig som helst, nu har ju du ditt körkort så de är bara att köra och träna. Hejjar på dig, själv kan jag bara köra en bit.. hemmifrån mig och till stallet, den kan jag till och med blunda och köra. Vi kanske kan ta en sväng och övningsköra med varandra någon dag? Massa kramar <3


Alexandra, det var jag som tog bilen in, jag har även kört oss till stan, men jag gjorde det fan inte bra! Jag gjorde det vågade ch lyckades, kanske min bra, men ändå, jag lyckades. Nästa gång, är det du som kör, för jag vet att du kan köra, jag har åkt med dig, in till stan. Vi får fan peppa varran, du är den bästa, kom igen. HejaAlexandra<3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0