Jag saknar dig

Jag vet att det är svårt min vän, för mig med. Du kan inte se den värdighet du har och jag har svårt att ge något du inte kan ta emot. Det är så svårt, hur ska du och jag kunna sammarbeta tillsammans? Även om det är svårt kommer jag aldrig att ge upp dig. Jag kommer alltid finnas här, jag kommer stå kvar.
 Hur ska du kunna älska någon annan om du inte vill älska dig själv? Jag önskar att jag kunde ge dig glädje, jag har försökt. Du tar inte emot, du ser inte, du hör inte, att vi älskar dig. Vi finns, vi säger och vi hör, men vi förstår inte.

 Det är svårt, men inte omöjligt. Du är värd tiden, även om det är för alltid. Jag älskar dig.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0