App till iphone

Jag har vaknat så jäkla skönt de två senaste dagarna alltså. Istället för att köra på vanligt alarm på telefoen tog jag hem appen "Sleep Cycle". Jäklar vad bra den var alltså. Appen kostade 14 :- och man vaknar som en prinsessa varje dag! Man slår igång appen, ställer in klockan på den tid man senast vill vakna och lägger telefonen på sängen bredvid kudden. Telefonen kommer under natten att känna av hur djupt man sover och från en halvtimme innan man valt att vakna fram till den senaste tiden väcker telefonen dig när du är som mest vaken.  Jag kanske vill kliva upp halv sju, då ställer jag klockan på det, från och med klockan sex börjar den känna av hur vaken jag är, om jag är tillräckligt vaken väcker den mig med en lugn signal. Skulle jag sova som djupast under just denna halvtimme så väcker telefonen mig ändå på den tid jag bestämt.

När man sen vaknar kan man kolla hur man sovit under natten. Superbra! Det som är så bra är att man typ är vaken när man vaknar och känner sig verkligen utvilad. 14 :- för en bra dag, ja tack!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej!

Jag har läst din blogg ett tag nu och undrar om vi ska följa varandra på bloglovin? Min blogg handlar om borderline och kampen till ett värdigt liv.. / Erica..

2010-12-04 @ 13:11:23
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0