Sover....

 Jag är vaken, men det är knappt. När man sover så länge som till runt halv tolv så är man trött och orklös mest hela dagen. Jag vill nog inget hellre just nu än att somna om. Eller jo, jag VILL städa och göra det fint, men det vet jag inte om jag orkar precis. Det är mycket jag vill just nu. Istället för att ta min tid till att njuta av det jag faktiskt har, slösar jag den i jakt på nytt. 
 
 Jag har iaf varit på konsum och handlat lite frukost. Första Bibbi frågade var vad jag skulle med en pall ramlösa till. Haha, jag har råkat beställa fel igen. Ovanligt?! No, men denna gång kunde det rättas till och jag visste redan innan att något skulle bli fel, för jag var så stressad när jag skrev att jag bad henne skicka den via dator så vi kunde se om allt stod rätt till. (Det gick inte när jag skulle skicka min order, så jag bad henne göra det idag istället på min lediga dag..)

 Jaja, nu ska jag slöa framför tvn och kanske hitta ork till att göra ett fint hem. :)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0