Sovandes

Jag är vaken. Är det inte otroligt, så känner jag själv i alla fall. Annars, nu när jag jobbar på konsum så brukar jag vakna 20 minuter innan jag ska gå, klä mig, skynda ut med Wenja på en kortis runt husen, borsta tänderna och gå. Jag tycker inte om de dagar då jag inte duschat på kvällen, för då måste jag kliva upp ca 40 min innan jag ska gå. Men idag.. då är jag uppe 1+½ timme innan jag ska gå. Va skönt det känns, jag vaknade helt av mig själv, första gången halv sju, men då tvingade jag mig själv att somna om tills klockan blev halv åtta. 
 
Jag vill vara en sån som inte kan sova på morgonen, det skulle vara toppen!:)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0