Sandviken med Sara & Henry

Åkte iväg med Sara till Sandviken ett tag. Kikade runt lite på det som kvarstår av rean, men hittade inget jag ville ha. Vi tog en fika och pratade lite. Mysigt. Jag tycker det är så roligt att fika med henne och henry:)

Nu när jag kommit hem har jag letat efter träningsdagböcker, men det finns nog inte riktigt det jag letar efter känns det som. Aja, thats the way it is. Jag får leta vidare.

Diskat har jag även gjort. Nu känns det som att det är rent här hemma. Men vem vet, snart kanske vi flyttar? ;)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi gillar att fika med dig också! :) KRAM

2010-08-10 @ 22:18:37
URL: http://dummie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0