Pengar

Tjena, lunch idag igen då, en timme till, haha. Jag får så jäkla ont i fötterna om dagarna, beror nog dels på skorna som jag fortfarande inte riktigt gått in och att jag går så mycket på jobbet. Som tur var fick jag fotmassage igår av mitt hjärta. Det känns bättre idag faktiskt:) Hjärta dig hjärta mitt, du är allt!

Det finns inte mycket nytt som fyller mina dagar om jag ska vara ärlig. Men jag hinner inte med mycket. En sak hände idag iaf, någon jag känner vann 100.000 :) Grattis till dig. Tänk vad en lott kan göra. Dock tror inte jag att pengar är lycka, jag tror inte på att ha mycket saker/mycket pengar gör en lyckligare. I vart fall inte mig. Jag har hellre vänner som respekterar mig, ett förhållande som fungerar, mat och någonstans att bo. Jag vill kunna uppskatta det lilla i livet.

Äsch, jag babblar. Men nog önskar jag också att jag hade vunnit 100.000, då hade jag dött av lycka, för stunden:)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0