Midnatt

Oh, idag har jag och Sara bestämt att vi ska åka in till Gävle. Det kommer bli roligt, det var länge sen nu sist vi hittade på något. Men nu så!! :)

Jag och Carolina satt ute på en gungbräda fram till sent på natten igår. Pratade, eller det var nog mer jag som pratade hål i huvudet på henne om jag ska vara ärlig. Så är det nog alltid. Jag har så mycket funderingar och tankar som jag bara MÅSTE dela med mig av. saker jag kommer fram till och saker jag vill/inte vill. Haha, det är synd att jag har tid till funderingar, it sucks.

Nu funderar jag på att ta mitt kaffe och sätta mig i en såndär skön stol ute ;) Hade finast.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0