Lugnet i mig själv

Yes box.
En dag på konsum är bättre än en dag hemma. Hehe! Jag kan knappt fatta att jag bara har den här veckan kvar, sen en vecka till. Helt otroligt sjukt fort tiden har gått. Så är det ibland, inget att göra åt det! Man får leva med det och gå vidare. Med lite jävlaranamma så fixar man det mesta.

För övrigt flyter livet på i samma riktning som jag förväntat mig med lite avvikelser från sidan bara. Jag hade hoppats saker som kanske inte hände och eller velat som saker som kanske inte heller hände. Det negativa kan vara något bra i sig. Man lär sig, ser saker på nya sätt och får en insikt i sig själv. Aja, ni vet inte vad jag snackar om, jag vet och så får det förbli.

Jag har lärt  mig att; lita på mig själv, finnas för mig själv, njuta av mitt liv, veta vilka som inte är att lita på och följa det jag tror på.
Det är bäst så, för det är så jag kommer vidare.

Dom som inte längre bryr sig är väl inget att heller ha?!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0