Guldstjärna i kanten

Jag har kommit hem, idag igen. Tänk hörrni, jag är hemma?! Mina dagar går så otroligt fort, inget man egentligen vill. För tänk, 19 år av mitt liv har redan gått och jag får dom aldrig tillbaka. Eller jo, riktigt sant var nog inte det där. Jag får åren tillbaka i form av minnen, men det är inget mot att faktiskt ha dom.

En leverantör sa idag till mig att "Du är en förstående person, stjärna i kanten till dig".. Jag har aldrig träffat han och vårt 30 sekunders långa samtal handlade om fisk. 
Jag tror det har att göra med att jag är en  person som helt enkelt lever efter att förändra, inte lever efter att fundera äver hur saker kunde bli som det blev OSV. För jag vet att jag inte kan förändra dåtid, men jag kan göra framtiden annorlunda. Saker som skett må ha skett, jag tror man inte ska lägga mer vikt i sånt mer än att fundera hur man kan göra det annorlunda nästa gång.
 Jag säger ofta: Så är det, inget att göra åt det. Rycker på axlarna och finner mig. För det är ju så det är bäst, för mig!

Nu skulle jag helst vilja ha mat.. Men jag vet inte vad. Så jäkla typiskt.
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0