Blä blä blä blä...

Kanske jag ska skriva hundra inlägg idag, så roligt har jag här hemma! Jag hatar ensamhet och jag hatar att "inte ha något att göra". Jag hatar att sitta här när jag har tråkigt. Jag lyssnar på musik och stör mig på allt som händer. Det är det bästa jag vet!

Jag älskar att ha tråkigt, då inser jag att jag har så mycket roligare annars.
Kanske ska jag, istället för att skriva hundra inlägg menar jag, gå till konsum och tvinga dom att tvinga mig att jobba. Jag vill jobba. Dom behöver nog inte tvinga mig förresten, jag gör det frivilligt. Så frivilligt som det kan bli.
Eller så kan jag bara gå dit och handla, låtsas som att jag är stressad och har fullt upp, ljuga menar jag.
Eller så kan jag fortsätta sitta här, skriva saker som kommer direkt upp i huvudet och låtsas som om jag behöver låsas in, det är det roligaste jag vet!!!!!!!

Rasta mig, snälla...
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0