Fronda - PROBLEM!!!!

Jävlar var irriterande. Jag vill flytta nu, till något större, mer utrymme, fler rum och andrum. Kanske en till hund? Men.... Nu kommer de jobbiga; vi har världens snyggaste tapeter i köket, en häll och kyl som är sprojlans ny. Stört att om vi flyttar blir alla de tre sakerna bytta till något sämre.
Jag skulle kunna bo kvar för att ha kvar hällen och kylen. Allvarligt, det finns inget bättre.

Men samtidigt, större, bättre. Jag blir tokig på mig själv!!!!

Fast, det här var nog mer en eftermiddagsfundering på väg hem från konsum. Jag undrar hur jag ska lösa detta problem. Kanske genom en promenad med en lös hund och en snäll vän?!

Yes, så får de bli. Carro och Wenja, rädda mig, gärna nu.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0