Fronda - Ord

Ord från Carro, tänker spara dom här som minne:)

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Dela - Kommentera
Av Carolina Larsson-Englin - Tisdag 20 april 22:10

<3Hanna R. M. Skogsberg<3

 

Hanna är en person med en mycket go personlighet. Idag har vi motionerat vår "dagliga" tur, (andra dagen vi är inne på nu:P)fniss!

 

hon är den mest lättsamma personen ever! Vi har så himla kul ihop.

Hanna är den man litar på, får bra tips och dessutom en massa kärlek ifrån. Så mina vänner, behöver ni kärlek hör av er ja vet vart det finns i mängder!

 

S-skogstokig!

K-Kär vän

O-ovanligt go bland människorna på jorden!

G-go på bara sitt sätt, ett bra sätt!

S-sann vän

B-Bäst i test!

E-envis som få:)

R-rarare får man leta efter..

G-gillar TACOS!    

 

 

Hanna R. M. Skogsberg du kommer alltid att vara min vän, vad som än händer kommer jag att finnas vid din sida.

En kompis som dig, behöver man aldrig oroa sig att man skall känna sig otrygg.

Det finns bara en Hanna skogsberg, och jag vet vart hon finns!

 

<3

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0