Fronda - Lunch

Det här är inlägg nummer 1000. Så om ni vill gå bakåt i tiden för att se så finns ungefär 1000 inlägg att leta bland då. Eller inte ens ungefär, utan det finns. Punkt.

Jag är hemma på lunch från konsum, jag blir bortskämd. Jag har nära dit, det är bra folk att jobba med, jag får ha min lunch hemma, (en timme + en kvart) rast 15/20 min för- och eftermiddag (fika ingår;) och det allra bästa, jag får verkligen hålla på med det som jag är där för att göra!

När jag valde APU-plats den här gången hade jag problem, jag ville till varje pris vara på konsum, de har bra kött, verkade vara bra personal men dock en liten butik, alltså- liten chans till jobb. Det är 7 veckor jag har, alltså var jag tvungen innan att planera dom väl. När mina 7 veckor på praktiken är slut, då kliver jag direkt ut i arbetslivet och smart är väl att då ha haft ett bra ställe i 7 veckor.

Jag är verkligen nöjd med mitt val, jag kunde inte gjort det bättre tror jag! Erfarenheten kommer jag få på konsum under dessa veckor om kött och chark, de hade jag inte kunnat få någon annanstans.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0