Fronda - Kvällen

en mysig kväll hade vi tillsammans med Carro och liiite liiiite Thomas. Carro bjöd över oss på te, (theparty ofc;)) kex och massor av ost. Så himla myspys framför en runda Skippbo. Vi måste bjuda dom på något lite mer roligt vi också, men mitt självförtroende sträcker sig inte långt vad de gäller mat och sånt... :( Kanske kan jag ändå göra något gott, trotts att jag är säker på att Carro är hästlängder bättre än mig, hon kan ju allt. Jag skäms att jag inte kan bättre eftersom jag faktiskt går LP. . . .

Sen över till Sara, för tips och ideer, även en stunds pratande och allt och ingenting. Hur roltit och mysigt som helst, förresten Sara så tänkte jag fråga (egentligen i verkligheten eller på SMS eller något) om ni inte hade lust att komma på lite te här någon dag, teparty som jag så vackert kallar det :)

Yäs yäs, jag frågar i verkli´gheten också, för säkerhets skull, så mitt budskap gått fram :)

Ha en bra dag, glöm inte ta en varm kopp te nu gott folk :)

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0