Fronda - Störd

Hela skolan aka vaccinera sig mot svinionfluensan, jag avlider!



Sådär kommer mina skor se ut om jag inte vaccinerar mig, jag dör förmodligen. Bara för att jag är en av få kommer det med min tur att hända. Jag är feg, svag, en skit. Jag vågar inte vaccinera mig, men jag ska. Får hålla Linda i handen så blir allt bra. Men jag kommer grina, jag hatar svininfluensan. 
Alltså, om jag tar sprutan kommer mina träskor att ha mina stinkande fötter där, men gör jag inte det kan jag se till att de inte finns, jag måste göra det här.. För alla andras skull....

Jävla feglort du är!!
 Hanna, skärp dig nu, en spruta, ge upp!
Ohh,
Skit samma, vafan får jag ut av att diskutera med mig själv?!
Ja du, inte ett jävla skit.

HJÄLP!?

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0