Fronda - Hjälpte

En promenad hjälpte verkligen mot värken i mitt huvud. Jag är pigg och mår bra nu, vilket är bra, för då vet jag att jag kan jobba imorgon utan problem. Jag har den känslan nu, att jag bara vill lämna och åka och jobba istället, precis som det brukar bli när man vart sjuk några dagar från skolan och den sista dan man är hemma börjar man blir bra igen, då känner man verkligen att skolan hade vart bättre än den tr¨åkiga ensamheten hemma. Men samtidigt, visst kan man vara dålig en halv dag, men är det inte fel att komma efter halva?!
 Jag vet inte?!


jag och alexandra förra veckan =)







Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag gillar verkligen våran bild, du skulle lagt ut ljudet också.. hahaha :D närå ;)

2009-11-10 @ 14:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0