Fronda - Helg

Åhh, helgen är typ över?!
Hur orkar man egentligen?

Iaf har jag haft en jättebra helg hemma i forsbacka tillsammans med hjärta pärta, men även Carolina och Thomas. vi har bakat, spelat, myst, spela spel och titta på tv :)


Kolla va mycket mums vi fick ihop på en hel söndag:)


Längesen jag talade om det hetaste ämnet just nu ;) Mina naglar :) De är just nu vita med glitter ;)


Var på valbo med hjärta, jag tror de var en bil som inte riktigt hittade parkering....hehe


Ohh, vi köpte nya wii sport resort :) Så jävla, kanske inte värt det. Ett spel + två wii motion plus fick vi ge 900 för, det går nästan för lång när spel är så dyra.. Men det är roligt iaf :) Spela det!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur I H-vete Lyckas Man Med bild nr2

2009-10-05 @ 09:18:14
Postat av: Sara

Nu vet jag vem man borde hälsa på. ;)

Duktiga ni varit!

Hoppas allt är bra.

KRAM

2009-10-05 @ 10:23:10
URL: http://dummie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0