Fronda - Fundering

Hej, Hanna heter jag. Jag är ansvarsfull, omogen, har svårt att förstå vissa saker, glad, positiv, realistisk och bossig. Jag hatar att förlora och älskar att vinna. Jag är för stolt för att ha fel, för svag för att erkänna rädsla. Jag hatar personer jag älskar, älskar personer jag är avundsjuk på. Jag har massa fel och brister jag inte gärna gör reklam för. 
 Men.. Även om, så kan man lite på mig. Jag ställer alltid upp och finns alltid till för att lyssna och åtminstone försöka förstå, det är inte alltid jag kan förstå, jag försöker.

Ett inlägg utan något egentligen slut.'




Fan Saga, jag saknar dig, <3

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0