Fronda - Ett rikemansinlägg

Hej alla mina fans, nu är jag här igen! Visst har ni saknat mig? Jaa, de är ju inte lätt att vara bloggdrottning heller :)
Undra vad man ska göra idag då, finns ju inte speciellt mycket att göra nu när jag har en polsk städare som gör hela jobbet åt mig.... Ska de va så ska det!
 Nej vet ni, nu ska jag på ett hemligt möte, ett sånt där där bara vi rika är :)

Sitt nu för guds skull inte här hela dagarna, för då måste jag göra en update på min server och jag har ju redan lagt ut typ 500.000 på den nya, eftersom ni är så många som läser :)
Btw, jag har inga kommentarer för att jag inte accepterar dom ( det har inget med få läsare att göra........ )
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bloggdrottning in my ass heller! Jävla fjortis!

2009-10-05 @ 12:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0