Fronda - Tid?

Yes man,
Jag måste laga mat, gymma, göra läxor, gå ut med Wenja och diska. Undra hur alla får sina dagar att räcka till? Jag lyckas aldrig, så jag får helt enkelt prioritera. jag prioterar inte direkt skolarbete, men ändå kanske det är det jag borde prioritera mest, inte vet jag.. Helt makalöst, jag har skitmyhcket att ta igen och tro mig, jag ska. Måste bara hitta en dag då tiden är perfekt för att göra denna skit. När man väl har gjort allt är det så otroligt skönt ju.
Jaja, nu ska jag börja med mat, sen ska jag mata Carros fiskar :)

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Alexandra

De där med läxor är inte lätt, vi får börja plugga ihop.. kanske inte var den smartaste idén idag för man brukar väl inte få så mycket gjort... men vafan :) KÖR HÅRT !!! ;D tror jag ska fixa mig en blogg nu på en gång :D haha verkar roligt ;D

2009-11-13 @ 16:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0