Fronda - Om alla var som mig

Jag kan inte fatta, helt otroligt. Jag orkar inte, jag verkligen orkar INTE. Jag har så otroligt mycket att göra, folk vill komma hit, jag vill att folk ska komma hit, städa, diska, laga mat, tvätta, gå ut med hunden, läxor, prov. Jag svimmar, jag orkar inte. Jag ligger efter med så mycket just nu att jag inte vet vad jag ska ta mig till, vill bara sätta mig en dag/eftermiddag och fixa allt, men de är så svårt, just nu hade väl vart ett perfekt tillfälle, men jag orkar inte.
 Jag är för slut i huvudet för att orka något alls, kanske borde jag sova en timme och komma tillbaka på banan sen, jag har nämligen bara negativa tankar att dela med mig av just nu.

Jag slog nog rekord med ordet orka,
jag är orka själv

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0