Fronda - Morgon

Jag är verkligen uppe i tid idag och det för att Plocka ordning lite, hinna bädda sängen, äta frukost, rasta Wenja och förbereda för ikväll. Det är ju dags för New Moon, med 9 förhoppningsvis underbara människor. Jag kännder ju bara häften av er, men det kommer nog gå bra, jag är nervös bara.. Inte kommer jag våga prata något eller? haha, hur ska det här bli?! Det ordnar sig :)

Alexandra kikar in här idag och ser hur jag har det, hälsar på Wenja och dricker lite te. Hehe, räkna med gott te, en liten lägenhet och en hårig hund! Hon är ju iaf söt, så lite hår gör inget! :)

Näeeej hörrni, ska fixa mig och dra, vi hörs sen, kanske efter filmen, men det finns en andra dagar annars!


Åhh, :)


Fan va sliten jag var! Moahaha.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0