Fronda - Lips/vänner

Jag är så tacksam att ha er som vänner, mina vänner. Det ni gör för mig är helt otroligt. Att ni alltid finns, lyssnar och ställer upp gör min dag värd att leva. Varje dag är en gåva, inte en rättighet. Lika är det med vänner, man får dom för att man förtjänar dom, inte för att man har rätt till dom. Jag verkligen bryr mig om mina vänner, gamla som nya!
Och jag är otroligt tacksam och glad över att Alexandra & Amanda är mer med oss nu, ni livar verkligen upp stämningen mer nu, det kunde inte bli bättre!

Nu Ska Jag kila Vidare, kanske ska jag sjuuunga lite lips, bara för att jag kan ;)

Hörrni, ta och pallra er hit nu och kör lite lips med mig ;) Vi tar det nästa vecka eller?

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0