Fronda - Gabrielle

Nu har karin och Tilde som var på besök just gått hem, eller ja inte hem, utan de är i Valbo och handlar lite. Här sitter jag, arg.. Jag har just fått ett mess om att vi ska betala studensmössan nu, vafan, för de första, det är fleeeera månader dit, för de andra, det är jul nu?! Pengarna kanske ska räcka till sånt, för de tredje får jag betala extra för saker de andra inte behöver, trots att jag beställt samma. JÄVLA SKIIIIIT!!!!!

Men nu till en annan sak som är bra mycket bättre :) Vi fick detta med posten idag :)

Detta är då ett kort på Gabrielle, som jag och Jörgen är gudmor & Gudfar åt. Det är verkligen en ära att få vara det till världens sötaste lillunge, <3 Hon är så otroligt söt vårt lilla Norska troll :)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0