Fronda - Ändå

Okej, jag delar med mig av min göralista idag; (typiskt)
Jag ska precis ut med Wenja, sen blir det stress till bussen. Skola sen hem. Vänta på Jörgen, för vi hade tänkt att grilla ikväll, så då ska vi till valbo, systemet och coop. Annars ser våra planer inget speciellt ut. undra bara hur det ska gå att grilla, jag är ingen kung på det skulle jag tro, har aldrig gjort!!

Nästa månad har vi funderingar på att skaffa eget internet, men frågan är bara om vi ska ha internet bara hemma eller om vi ska ha mobilt bredband, om vi har mobilt kan jag ta med datorn och om vi har fast så jaa. det har sina fördelar.
hmm,
Nu delar vi iaf med Olle och Karin, eller vo får sitta på deras, :) Tack!

Nu måste jag kila,
Vink.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Emma Karlsson

Hej! Hur är det? Och hur känns det nya livet i Forsbacka? :)

2009-05-29 @ 12:08:17
URL: http://metrobloggen.se/emmakarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0