Fronda - Valkyria

God morgon, god morgon, jag har precis stigit upp.
Ganska konstig natt med massor av drömmar, jag såg nämligen "valkyria" igår och efter att jag sett filmer som dessa drömmer jag en hel del konstiga drömmar.
Inatt drömde jag att jag var inne i ett badhus och i en bassäng som var säkert 20meter djup med ett stort hakkors och där simmade hitlers fru. Hon tvingade en tjej att sinna i "spår 1" under vattnet och dök hon upp mer än en gång skulle hon få en stöt tills hon dog. Vilket hände, precis när hon nuddat mållinjen. Hitlers fru försökte göra samma sak med mig, men jag skulle få två chanser att dyka upp och ta luft innan jag skulle dö.
Jag gjorde det aldrig, tur var väl det.

Slut på drömmar,
nu ska jag snart äta frukost eller någon form av lunch, skola snart!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0