Fronda - Superfemman

Har jag någonsin berättat om superfemman?
Det är ett par perspner, närmare bestämt 3st som sitter bänkade i vår soffa, mest på fredag- och lördagkvällar runt 20-tiden. Ni vet när alla dessa program är där man kan ringa och rösta. Jag pratar körslaget, jag pratar Idol men även melodifestivalen, let´s dance, stjärnor på is och ja, you name it.
Superfemman som sitter i vår soffa betår av personer med många olika åsikter. De är åtminstone eniga om en sak. när en person/ett lag är för dåliga för att vara kvar. Vi, jag och Jörgen har väldigt roligt åt superfemman, dels för att kommentarerna de ger till uppträdandena kan vara otroligt roliga men också för att de vet just allt om allt!

"Hon sjunger med för hes röst"
"Det här kommer inte jurym gilla!!"
"Aaajajjaj, där brast det"
"Han har fel kläder"
"Nääej fy fan, nu lär jag gå härifrån"

Tur säger jag bara, att den supefemma som sitter i vår soffa hemma i Kågbo inte sitter där de tror att de hör hemma, på juryns plats i tv-rutan. Då hade jag skämts ögonen ur mig! Jag tycker ändå på något sätt att det är roligt artt sitta varje fredagkväll och och lördagkväll för att lyssna till dessa kommentarer.

Länge leve superfemman.
Var jag fick superfemma ifrån? Jag vet inte!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0