Fronda - Saga


(Denna låt är min saga döpt efter) Såklar Fronda - Himlens drottning

Min Saga, min underbara Saga. Mitt hjärta brister, jag saknar dig redan. Varje dag utan dig kommer slita mitt hjärta i fler och fler bitar, jag kan inte leva utan dina tassar, utan dina ögon, du gjorde mig hel. Du är verkligen himlens drottning, men jag gjorde fel och precis som en saga, så var du för bra för att få finnas kvar hos mig. Du slits nu ifrån mitt hjärta, du lämnar mig snart och den lilla, lilla tid jag har kvar med dig, är den enda för alltid. Du kommer få det bra nu, jag kommer sakna dig. Även om du åker ifrån mig kommer mitt hjärta alltid att vara hos dig, du kommer ju aldrig att bli någon annans hund. För i mitt hjärta Saga, är du föralltid min Saga. Men precis som alla sagor tar även din tid slut. Inte nu för dig, men sagan tog slut för mig.
Alltid kommer du att vara min favortisaga, min lillsagan, jag kan inte lämna dig, mitt hjärta går sönder nu.
Förlåt Saga......


"Vet inte hur vi kunde mötas här på såna vägar, normalt sätt får man köpslå med gud för såna själar."
"för där står lilla saga vill vända kapitel två, ivrig som få en stubin som brinner med diamantögon å rubinpupiller"
[ Fronda - Himlens drottning ]

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0