Fronda - Nytt

Yes, jag har för stunden lite egentid precis såhär innan frukost! Den tänkte jag spendera med ett litet blogginlägg med massor, eller åtminstone några bilder som ni inte redan sett! Strålande. Förra veckan skrev jag inte mycket då jag jobbade otroligt mycket och i princip sov när jag kom hem, helt otrolgit alltså.

Har jag berättat att vi fått lägenheten? Jag är så lycklig, äntligen ska vi bo ihop på riktigt med Wenja! Känns otroligt tryggt och skönt, och naturligtvis är ni välkomna att hälsa på, så fort vi flyttat in! Ska bli skoj med inflyttningsfesten! Helt toppen.
Nu kommer bilder, sen ska jag äta och åka.
Vi hörs snart!!


Jag och Saras Nasse ;)


Jögge kommer pricis hem och jag provade at kort genom kikhålet!


Hjärtat mitt jobbar för fullt ;)


Diskuterade flytt med Olle och Karin! Det på pappret, det är vår lägenhet!


Börje, aningen trött! :)


En bild från jobbet, medans man satt i telefonen!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0