Fronda - Hemma

Vi är nu hemma från Forsbacka igen. Wenja är sur för att vi övergav henne i några dagar, men det går förmodligen snart över! Saga flyttar om två veckor, så den lilla lilla tid jag har med henne tänker jag använda för att säga hejdå. Jag vill inte, helst hade jag velat att hon kunde komma med, men vad ska man göra? Mycket vill ha mer, så är det bara!

För övrigt har vi vart på ikea igår och inhandlat saker till lägenheten, blev knivställ och allt sånt. Sen fick vi även kaffebryggare och micro av Öster. Hur snällt som hellst!! Tack:)

annars då...? Solen lyser rätt i ögonen, det blir säkert en fin dag!
Vi hörs,

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0