Fronda - Baka

Ojojoj, ska snart dra, men just nu har jag så frukansvärt tråkigt att jag bara sitter och glor runt på bloggar! Såg på Jossans blogg att hon bakat, det är något jag får mer och mer lust till nu för tiden, men min kära mor har alltid ett finger med i leken när vi ska baka. Jag får hämta saker och plocka fram plåtar sen gör hon allt det roliga, jaa, man kan inte låta bli att tappa lusten för fem sekunder.
När vi flyttar tror jag att jag kommer baka och laga mat allt mera, speciellt olika bröd och sånt! Kommer bli så mysigt.
(ni får ursäkta, men tänker knappast på annat än flytten)

 
Så ser lägenheten ut som vi ska bosätta oss i :) 41 m2
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: Hehe tackar! jaa det är verkligen roligt!, men man måst ju vara på humör för att baka också annars brukar det oftast inte bli så bra. Det roliga är ju att det kan bli så himla olika resultat när man är klar :D

2009-03-02 @ 15:08:04
URL: http://josefinemelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0