Fronda - Arg

Så fort gick det innan jag blev arg, hann precis publicera förra inlägget, så kommer pappa in och säger att jag ska göra maten, preeeecis som alla dagar, han har aldrig tid stackarn. Det handlar inte om att ha tid eller inte, det handlar om att prioritera tiden. Maten är väl viktigare än att hans bil ska glänsa? Visst, jag lagar gärna maten. men kom inte o säg, "gör fisk och potatis för jag hinner inte" -Okeeej, fisk sa du?! Hur gjorde man den då? salt peppar och vatten. Jasså? 50 liter vatten då eller?????????
Nu är jag arg, jag ska börja komma hem precis samma tid som mamma varje dag, sätta sig vid matbordet och äta, inte behöva ta bort tallriken, spela på datorn och lägga sig framför tvn för att sen sova.
Just nu låter det som om de inte kan leva utan mig, så....Vem ska laga maten när jag flyttar!


Ojojoj,nu ringde telefonen till min stackars pappasom inte har tid till något,
"Men heeeej, vad gör du då?:D:D:D"
Ohhhhh,
Aaaaaaarrrrrggggg!!!!!!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0