Fronda - Love

Goood morgoooooon mina hjärtan :)
En solig dag och jag bjuder på ett inlägg om allt och precis ingenting. Dagen, hoppas jag består av kärlek. hade jag fått som jag vill hade Karin och Olle stannat hemma, för då hade vi kunnat umgås med dom och jag hade kunnat gå ut med Karin på kvällen, precis som alltid. Det är nämligen så att jag och Karin går en timmes promenad i rask takt varje dag, därför har bloggandet på kvällen upphört nu skulle man kunna säga. Power walk!!

Igår var jag och Karin till valbo en tag innan Tilde skulle hämtas på dagis. Massor av mys. Karin hittade leggings och toppar, skitsnyggt ;) jag tänkte köpa korta harembyxor på cubus men jag ångrade mig. det fick till slut bli ett halsband och idominsalva.

Yes, men vad vore dagen till för nytta om jag skulle sitta här?
Ingenting...


Finaste vädret :)


Kappahl 79:-


Love
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0