Fronda - IG

Haha, vet ni9 en ganska så rolig sak, eller för mig kanske den är mindre rolig. Jag har nämligen IG i idrott och det bara för att jag inte gjort simningen, hur värdelöst är inte det? Jag har problem med huden (klor gör inte saken bättre) och egentligen ska jag ens inte behöva försvara mig. Om jag inte hade kunnat simma då, blev det IG då med? På prov har MVG och VG, och på de andra ligger jag väl på runt g/vg. Men..jag har missat simningen, och direkt hamnar jag på IG.
Jag tror jag måste kolla vad betygskriterierna säger om simningen. Idrott ärvärdelöst, känns som om jag slösat bort två hela år idrott, bara för att jag inte gjort den jävla simningen?????

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Eh, Idrott är världelöst.. jag har också IG.. men man har ju till dec att fixa det. Jag simmade bara en gång ja. 1år kvar i skolan bara.. skönt skönt (:

2009-06-24 @ 19:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0