Fronda - Tisdag

God morgon ungar! Positiv till ny dag? Det är inte jag. Ska snart trycka i mig frukost, borsta tänderna och gå iväg, Känns bra det! Så ska jag lyssna på all ny musik jag har på telefonen också, har sån jävla brist på bra musk nu för tiden, men nu tror jag att jag har hittat det jag behöver! Strålande. Ingen sovmorgon idag, känns bra och dåligt, för det var sååå skönt igår att verkligen få ha en, men samtidigt är det inte så skönt de dagarna jag jag har sovmorgon men inte kan ha.
Undra jag vad det blir för frukost idag, inge onyttigt helst, men vadfan, gröt kanske?

Lisa har en förmåga att inte riktigt stänga sina ögon när hon sover!

För övrigt äslkar hon verkligen  sacco-säcken :)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: SHORTY

*Sv; hihi kul att man kan hitta mig hos Kenza, trots att hon inte har gjort det medvetet, länkat eller så. Fast sånt kan man ju önska sig också. Men det här var lika bra;P hände precis samma sak på Kissie's igår. Fasen vad skumt, hoppas jag syns lite mer nu ;P



Tack tack vad snällt =).. Ja gör det, se det som ett sent nyårslöfte till dig själv ;P kram'



2009-01-20 @ 11:04:36
URL: http://pey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0